Refund policy
Reklamacje Produktu
1. Za wady fizyczne i prawne Konstrukcji stalowej względem Klienta ponosi odpowiedzialność Producent.
2. Producent odpowiada wobec Klienta za sprzedaną Konstrukcję stalową , jeżeli jej wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania Klientowi, tj. od momentu podpisania Protokołu Odbioru.
3. Informujemy, iż nasza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Produktu oraz związane z tym prawa Klienta do złożenia reklamacji są uregulowane w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w kodeksie cywilnym. W przypadku udzielenia gwarancji na Produkt, [PP1] która to gwarancja może zostać ujęta w Umowie, Klient ma prawo do złożenia reklamacji również w oparciu o warunki gwarancji, co nie wpływa na zobowiązania i odpowiedzialność Producenta wynikające z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
4. Reklamacje należy kierować:
a) Pisemnie na adres:Fabryka sp. z o.o.
Ul. Nowy Świat 33 / 13,
00-029 Warszawa
b) Elektronicznie na adres: kontakt@volussi.pl
c) Telefon kontaktowy w sprawie reklamacji: +48 537 784 447.
5. Przykładowa treść formularza zgłoszeniowego reklamacji znajduje się u dołu strony niniejszego regulaminu.
6. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient ma obowiązek podania następujących informacji: imię i nazwisko, adres Klienta, adres e-mail Klienta, numer Umowy, powód reklamacji oraz wskazać roszczenie reklamacyjne. Do zgłoszenia Klient ma obowiązek załączyć zdjęcie lub nagranie obrazujące wadę. Producent może skontaktować się z Klientem celem uzupełnienia informacji zawartych przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym w przypadku gdy podane przez Klienta dane nie będą pozwalały na rozpatrzenie reklamacji.
7. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od jej otrzymania. W przypadku odmowy uznania reklamacji, Klient ma prawo do odwołania się od decyzji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
8. W przypadku uznania reklamacji, Fabryka sp. z o.o. ma prawo wyboru naprawienia wady, wymiany produktu na wolny od wad, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, chyba że nie można przypisać skuteczności takim środkom.
9. Konsument ma prawo zgłaszać reklamacje w przypadku stwierdzenia wad produktu. Reklamacja powinna zawierać opis wady oraz żądanie Konsumenta. Fabryka sp. Z o.o. rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
10. Producent ma prawo zbadania przedmiotu reklamacji przed jej rozpatrzeniem na Miejscu Montażu, z zastrzeżeniem, że w przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego, koszty dojazdu Producenta do Miejsca Montażu ponosi Klient, zgodnie z Cennikiem dodatkowych usług.
11. Roszczenia reklamacyjne Klienta dotyczące Konstrukcji stalowej są rozpatrywane jedynie na podstawie dowodu zakupu przedstawionego przez Klienta.
12. Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego Klient ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności a) ma prawo do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego b) ma prawo do zwrócenia się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Wszystkie informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozwiązywania reklamacji i dochodzenia roszczeń są dostępne zarówno w siedzibie jak i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników praw konsumentów, organizacji społecznych do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
§12. Odstąpienie od Umowy
1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania Produktu, bez podawania przyczyny, z wyjątkiem sytuacji opisanych poniżej. Prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku umów:
1.1. gdzie przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w tym Konstrukcja Stalowa sporządzona na podstawie specyfikacji pod konkretne wymiary i określone w sposób konkretny w Umowie.
2. W przypadku zamówienia Produktu podstawowego bez jego montażu Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania Produktu. W przypadku odstąpienia od umowy, produkt powinien zostać zwrócony w stanie nienaruszonym i zwrócony na koszt Klienta Producentowi.
3. Klient ponosi koszty bezpośrednie zwrotu Produktu. Jeżeli Produkt jest uszkodzony, Producent ma prawo obciążyć Klienta wartością straty wynikającej z uszkodzenia Produktu. Kwota zakupu zostanie zwrócona Klientowi najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dostarczenia zwróconego Produktu i zaakceptowaniu jego stanu przez Producenta.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, wszelkie świadczenia po stronie Klienta i Producenta są zwracane, a jeżeli jest to niemożliwe, Producent może zażądać odszkodowania.